Thursday, March 6, 2014

Jumpa buah hati


Assalamualaikum

Sekian lama menunggu anak sendiri T_T
sampai hari ni Allah belum nak bagi aku dengan suami.
Setiap hari tak putus berdoa, redha dengan ketentuan Allah.
Ada kala hati ni menangis juga sayu rasa hati bila tengok kawan-kawan lain 
masing-masing dah ada cahaya mata.
Lagi-lagi yang kawen lepas aku, kekadang tiba-tiba air mata ni mengalir.
Terus takda mood nak tengok fb, tekan cancel X terus 

Bila duduk sorang-sorang dapat rasa juga sunyi amat sangat.
Kalaulah ada anak kan dapat teman aku dekat rumah sambil tunggu suami balik kerja.
Sebab tu aku lagi suka balik kampung bila off day.
Dapat hilangkan rasa sunyi, tapi bila fikirkan suami sendiri rasa tak sampai hati.
Kecuali kalau ada urusan penting terpaksa balik sekejap tinggalkan dia.

Mujur ada Hannah, si budak kecik satu-satunya anak buah aku.
Terubat hati sekejap tengok telatah dia yang sekarang ni pandai sungguh bermain.
Hannah sangat periang lepas tu banyak cakap.
Mungkin ngikut aku, mama jula dia haaha.
Takpa Hannah janji Hannah tak pasif.
Sebaliknya Hannah seorang budak yang bijak sangat.
Sedang dari kecik life Hannah dah independent.

Tapi sekarang ni Hannah dah makin kenal orang.
Tak semua orang Hannah nak berkawan
Mujur dengan mama jula Hannah okay kan? heee
Tok mak lagi setiap hari rindu Hannah.
Tertunggu Hannah balik kampung.

Bila tengok budak Hannah makin membesar, terus terasa diri ni dah makin tua.
Moga Allah dengar permintaan dan doa aku dikabulkan. 
Aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Kalau Allah bagi aku sorang pun dah memadai cukup aku tak mintak lebih
Sebaliknya aku bersyukur padamu Ya Allah.

Hannah baru bangun tido muka monyok




Hannah manja dengan tok mak






ini Nadia dua pupu aku - tahniah Nadia!welcome to the club & semoga jadi isteri yang solehah. Amin





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

. Ce Tengok .