Friday, January 4, 2013

Adik-adik


Hye,

Time untuk cari barang kawen dah selesai. Sekarang time layan adik-adik bershopping. yeahh. Spend time untuk dorang sekejap bawa shopping. Shopping itu banyak jenis kategori seperti shopping mata, shopping baju, makan-makan dan segala benda lah. haha. Dorang ni selera kekadang boleh tahan. Bila aku gaji je mesti demand nak makan itu ini. Aku pun layankan aje lah.

look at his face so serious-seyes lah sangat =p


mak! we love uuu

budak ini dah sama dewasa dan kelebaran dengan aku-kahkah

sempat lagi! time tunggu abang cik fitting baju

adik tahun ni form 2 tapi tingginya mengalahkan aku-huhu

Tetiba teringat pulak dengan baju nikah bakal suami. Nasib dapat tukar semalam dengan yang lain. Uppss. Tiba-tiba size tak match la pulak. haha. Yelah aku beli baju melayu dia tu tanpa dia. Aku main beli je sendiri kekonon agak-agak dia muat la. Rupanyaa mmm. Haa hambik! Padan muka aku. Belinya seminggu yang lepas, nasib semalam tu dapat tukar even takda resit yang proper. Resit yang scan je pun boleh. hahaha. Di buatnya tergelak orang kedai Jakel tu. Tapi semua orang sangatlah sporting!Apa yang paling penting dapat tukar size lain. hehe

Ok. bye!



1 comment:

  1. slm geng 669...kad jmpotn ko xdpt lg wei... bpe hb sbnrnye..huhuuk

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

. Ce Tengok .