Friday, May 3, 2013

Jom singgah makan jap


Hoola

Ini cerita last week aku..the awesome day yeehuu. Bawa emak dengan adek bongsu menemani aku shopping shawls. hehhe. Kesian adek aku, sampai boring dia asyik cakap nak balik tak henti sebab dia juga yang nak ikut tapi dia tak tahu rupanya kena menemani aku bershopping. Kahkah. Hasilnya, nahh! ini dia aku bodek dia dengan makanan. Ia sememangnya berjaya. hahha. Dia ni senang jer kalau umpan dengan makanan, ajak jer makan terus senyap sepatah harem tak cakap. Asyik makan-makan selagi perut dia tak kembang. Tapi ranap gaklah purse aku memacam dia mintaknya. Tapi takpalah, adek sendiri. Lagipun aku happy dapat tengok adek-adek aku happy. Very-very lovely sister lah katakan! ececeh..dan dan ajer ;)


@ Popiah SS Ali Seksyen 7..tengok ler tu budak bertuah ni order tak tahu ler aku mana dia sumbat dalam perut dia =p

sedang menanti makanan kudap-kudap si popiah mana lah engkau tak sampai-sampai depan mata

saja posing jap =]

Ok fine! for date day, happy gila sebab, sebabnya dapat sehelai palazzo baru..yeahh, cardi, blouse dengan shawls. Semuanya beli dekat boutique-boutique kesukaan. Paling suka singgah dekat Rina Salleh Boutique. Boutique wajib setiap bulan masuk. Tahu. Lagipun salesgirl kat situ ramah tamah giler lagi-lagi nama? tak tahu (*anak kepada pembaiki kapal terbang sangatlah sporting dan baek giler). hihhi.  Rasa seronok sangat nak datang lagi dan lagi. Let's continue shopping on next month, itu untuk hari raya pulak.yeehuuu.


Ok then.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

. Ce Tengok .