Wednesday, May 15, 2013

Cont Fasa I - Bukit Tinggi

Hoola

Ini cerita di sebalik hari berikutnya. Hari ketiga di Kuantan. Let's begin our day with sarapan pagi. Yeahh. Bila perut dah kenyang barulah kita boleh berjalan-jalan dengan sukaria, betul tak? hihhuu.
Bila sudah makanan depan mata macamni lah aku asyik nak ambil makanan jer makannya tidak. Sampai bising suami aku. Rambang mata dibuatnya. Semua nampak sedap. Sampai diet tuu tolak tepi. haahaa. Tapi pernah ker aku berdiet? rasanya sebelum kawen dulu jer kot. Oh sekarang tidak lagi =p




choc cake yang sangat awesome!-omnomnom

suami saya happy dapat makan all time favourite dia si coco crunch
posing dekat lobby kejap sementara tunggu suami

yeahh kami dah sampai ke bukit tinggi punyalah tinggi bukit ni jenuh nak daki =p

cuba tengok rumah-rumah di sebalik bukit tu kalaulah malam agaknya horror ni-huhhu

ini view dari atas tower, comel-comel bilik-bilik hotel tuu kan

suamiku is mr incredible-kahkah

souvenir shops

cantek kuda-kuda ni rasa macam nak pose jer kat belakang kuda tuu tapi risau tak boleh-hahha


deretan hotel yang sangat menarik tertarik

masa untuk pulang

Syok jer berjalan waktu time orang bekerja sebab tak banyak orang. Rasa macam aman damai jer. Barulah dapat menikmati percutian yang betul-betul indah. Betul tak? Yang tak bestnya tuu time dekat Bukit Tinggi tuu bolehlah pulak Tab aku buat hal. T_T. Kenapa entah. Bila capture image jer jadi blank. Mujur boleh tangkap gambar lagi guna hp suami. Tapi tak bestlah sebab aku lagi suka mengedit gambar pakai tab aku jer. huuhuu. Baik! nanti sambung cerita pasal ikan bakar pulak.

Okay. Bye!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

. Ce Tengok .