Wednesday, May 15, 2013

Bersantai - Fasa 1

Hi

Okay! sekarang aku masih lagi dalam mood holiday, tapi sudah kembali ke rumah sejak semalam. Tahu. Rindu sangat dekat rumah. Apa khabar rumahku? Hahha. Rasa bahagia sangat lepas pulang dari bercuti sebab dapat release tension di tempat kerja sekejap. Lagipun, suami aku mulai bekerja hari ni. Kalau tak, jangan harap nak balik awal sebab belum puas lagi jalan-jalan sebenarnya. Itupun suami aku sedikit merungut malas nak pergi office pagi tadi. Katanya. Huhhu. Sebagai seorang isteri sudah menjadi tanggungjawab aku untuk sentiasa bagi dia semangat dan sokongan yang padu untuk pergi ke tempat kerja demi mencari rezeki yang halal. Wahaha

Ceritanya, Selasa lepas waktu bekerja tiba-tiba suami call suruh apply leave. Katanya, penat kerja nak ajak aku berehat. Aku pun tergesa-gesa check roster kot-kot ada orang dalam team aku dah book cuti ker, nasib baik free takda orang cuti satu cycle tuu, jadi aku pun terus tanya manager dan apply cuti sepantas kilat. Kahkah. Kemudian call semula suami bagitahu cuti approved dan serta merta suami book bilik hotel. Kami pilih scenery yang mengadap laut. Wahh! sangat indah. Apa jadi, segala plan sebelumnya bertukar. Sabtu pagi-pagi terus gerak pergi Kuantan. Itulah dia destinasi percutian kami yang pertama sejak genap empat bulan berkawen. Yeahhh. 

muka bahagia dapat berdiri tegak depan laut padahal rumah pak mertua dekat dengan laut jugak =p

suamiku sayang intan payungku ;))

tengok orang lain posing dekat batu-batuan aku pun nak jugak =p

ini tempat kami menginap cantek sangat view dari bilik hotel

bilik yang sangat selesa, kalau dah terbaring dekat katil ni sampai taknak bangun dah-hahha




Ok then.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

. Ce Tengok .