Tuesday, October 23, 2012

WP-Part III cont..

Hi,

Aku masih lagi berlegar-legar di sekitar tapak majlis sambil menghayati dan mengambil mood kawin seketika. haha. Kemain aku. Ini dia kami sewaktu masih lagi di Marina Island.


Kemain budak berdua ni nak tangkap gambar dekat kereta comel ni 


Lepas habis majlis bolehlah aku dengan Syerap "tent"kn kulit kami sambil baring atas kerusi besi ini. haha


Adik-adikku tersayang-gembira korang kan?


Adik bujang aku sorang ni selalu orang salah tafsir tentang dia, orang selalu fikir dia ni abang aku, sedangkan dia adalah adik aku. haha-uncle Danny
Pertama kali bawa mak keluar berjalan-jalan sejak 9 bulan ketiadaan arwah ayah, kalau tak, mak terperap je dekat rumah T___T
-maaf, kualiti gambar tidak bagus


Mari kita ke Teluk Muroh


Tengah musykil buat pilihan nak naik bot yang mana satu nanti ya??

Ini dia serba sedikit cerita di sebalik tabir majlis perkahwinan aku yang bakal tiba tidak lama lagi. Insyallah. Kepada semua kawan-kawan aku dari tadika Islam, primary, secondary school, UNITEN sehingga ke kawan satu office, bila wedding card aku siap print je nanti aku edarkan dekat korang semua ya! Sila tunggu. OK! 


Ok. Bye!
Gudnite people.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

. Ce Tengok .