Wednesday, September 12, 2012

Suka-Suki


FRESH our dough is HAND PREPARED. Haha. Time ni tengah tahap keboringan. Hari raya kelima tu, pack-pack barang terus gerak balik dari rumah opah. Balik rumah kejap, basuh kain baju sekalian. Takda la buntu fikiran ni nanti memikirkan baju yang menimbun. Ye dak.Keesokan paginya tu terus pergi beraya merata-rata start dari Kuala Kubu Bharu singgah rumah abang dan kakak angkat emak aku. Kemudian terus ke Rasa sampai ke Rawang. Biasalah, setiap rumah mesti ada ketupat, rendang, nasi impit bagai. Adik-adik aku ni jenis cepat bosan. So, aku melayan kerenah dorang bawa singgah Papa John dekat Aeon Jusco Anggun, Rawang. Ala, sambil-sambil je. Kebetulan, beli stok makanan dekat rumah. Mana tahu musim raya ni, orang bila-bila masa je. Tahu-tahu je dah ada depan rumah. Apa nak hadapkan. So, well prepared. Siap segala beli barang dapur untuk masa depan. haha.








Aku malas nak bergambar segan badan kembang

Sampai dah licin takda apa benda baru nak bergambar. hihi. Mak akulah suruh capture sebab sebelum sampai makan semua dah lupa. Time ni abang, kakak ipar aku dengan Hannah tak sertai kami. Diorang dah balik dulu sebab ada kawan office abang aku panggil datang open house. Lagipun dah lewat petang. Abang aku nak rehat satu hari dekat rumah dia sebelum mula kerja balik, katanya. Bye Hannah sayang.


Ok then!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

. Ce Tengok .